Söndag!

Hallåj!
Är just nu på riktigt bra humör eftersom jag loggade in och fick se att jag blivit utvald till en utav de bästan motiveringarna för snyggast bikini på sommarungarna.blogg.se. Inte så stort kanske, men ändå roligt! Om du vill kan du gärna få rösta på mig bland finalisterna! :)
Under morgonen har jag varit iväg på barngympan.(där jag är tränare) De var bara 6 st. idag eftersom många antagligen glömmt bort att det är sommar tid nu! Whoho! Sommarn börjar närma sig! Snön som kom i fredags har ju faktiskt smält bort för det mesta nu, och vi får hoppas på att det inte kommer mer! Denna helg har varit väldigt lugn opch skön och antagligen blir fortsättningen på söndagen detsamma. Jag ska plugga lite NO så jag slipper göra allt i veckan eftersom provet är på fredag och jag har fattat ungefär 5 % av allt på lektionerna behövs ganska mkt plugg från Fysikboken.

Bloggar mer senare! Kram /Ellen

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0