Tisdag

Hejhopp! Allt bra med er?
Jag sitter just nu och gör engelska glosor. Nämligen prov på fredag. Yippi! (ironisk). Matten som var till idag är nästan klar.. haha :P Pappa ska hjälpa mig när han kommer hem. Jag orkade aldrig göra klart den igår efter fotbollsträningen. Men, men.. Tisdagen har varit ganske bra hitils. Dagen gick ganske fort även fast lektionerna inte är de roligaste. På hemvägen åkte jag bussen med Agnes och Hanna. Det vill säga syskonbarndomsvännerna men även nuvarande grannerna. Vi satt och pratde gammla minnen och skrattade hela vägen. Jag saknar verkligen allt roligt vi kom på tillsammans. Man hade aldrig en tråkig stund med dom. Haha :P Nu ska jag återgå till glosorna men vi hörs kanske senare.

Pussen


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv. Jaa du, vår skulle sitta finfint jusst nu

2009-03-10 @ 17:57:17
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: elina - miss brightside

sv; tack detsamma! :)

2009-03-10 @ 18:41:18
URL: http://msbrightside.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0