Tisdag

Hej på er!
Jag hinner tyvärr inte blogga så mycket under veckorna beroende på träningar och skolan. Denna tisdag har tillbringats i skolan. Och tisdagar är verkligen hur sega som helst. Jag var i stort sätt ganska trött och seg hela dagen jag också. Efter skolan åkte jag med Astrid till hennes teater och skulle prova på att börja. Det var roligt och jag tänker fortsätta åtminstone hela terminen och se vad jag tycker efter det. När jag kom hem åt jag middag och satte mig sedan här, vid datan för att göra spanska glosor på glosmaskinen. Håller fortfarande på... suck.. ingenting vill fastna i huvudet just nu. Klockan åtta ikväll är det nystart för ett pogram på ettan som heter "vem tror du att du är?"  och jag tänkte titta på om det är något roligt. Efter det, klockan nio är det, som vanligt, Andra avenyn, och det missar jag verkligen inte! Nu ska jag försöka hinna klart med glosorna.
Puss

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0