Torsdag

Hejsvejs! :D Mår ni bra?
Jag har precis ätit lite mellis, toast och saft. Mums! :P Idag var det en helt OK dag i skolan och jag hemtde hunden på dagis när jag slutat. Jag gick av en hållplats före hemma för att ta en liten prommis med voven. Solen skiner just nu, men det är väldigt kallt! Under dagen såg jag att det snöade! :O :( Men som tur var la det sig aldrig på marken! Ikväll ska vi äta middag hos mormor. Hon ringde precis och bad mig om att gå ner till ica och köpa lite grädde, så jag ska ta och göra lite läxor snart och sedan cykla eller gå till affären. Imorgon är det fredag, igen! Tiden går så himmla fort! Hur som helst, jag och Julli ska då kolla på BIO i täbban och innan det gå runt och kika lite i affärer. Jag ska leta efter en vårjacka tror jag eftersom min från förra året antagligen är för liten.
Nu; Läxor

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums med toast!

Ha så kul hos din mormor =D

<3

2009-03-19 @ 17:50:37
Postat av: Julia

Jag har precis reserverat biljetterna, det var ganska fullt, men vi fick några på tredje raden i mitten. Helt okej hoppas jag? :-) <3

Ska bli så himla mysigt imorgon. Puss!

2009-03-19 @ 18:43:28
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Mina

Det är inte kul att det snöar för det ska bli vår! Visst har vi mkt läxor?! Men vad ska du och julia se för bio?<3

2009-03-19 @ 20:08:20
URL: http://forevermeandyou.blogg.se/
Postat av: Elin

Om du vill hitta en fin vårjacka ska du kolla på Åhlens i city, om du ska dit. Vi kanske kan ses någon dag? Kramisar

2009-03-19 @ 20:55:43
URL: http://elinsofiaolsson.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0