Emelie och jag

Igår kom Emelie till mig vid nio tiden. Vi kollade på film och låg och pratade ett tag, men eftersom vi båda var så enormt trötta slocknade vi vid typ tolv-ett något sånt.. Vi hade det i alla fall väldigt roligt! Nu på morgonen har  vi spelat in ett program på videokameran. Haha! Superkul! :P  Ni kanske får se den om jag orkar lägga in den. Idag kl. 2 skjutsar vi hem Emelie och åker in till stan. (Mamma, jag och syster) Pappa kommer in senare för att hela familjen ska äta middag där. Trevligt, trevligt!

Ha en bra dag! /Ellen
Ps. Jag och Lovisa har startat en ny blogg tsm. som heter www.twilightnow.blogg.se så gå gärna in och besök den!

Kommentarer
Postat av: emelie

saknar dig jättemkt <333 de ska bli jättekul i sommar o segla me dig :)

2009-06-03 @ 15:44:03
URL: http://mliees.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0