Fredag-Helg!

Yes! Äntligen! :) Har varit en rättså jobbig fredag. Började med idrottsdag (volleyboll) där vårt lag kom typ näst sist eller ngt sånt... Haha :P Det var inte riktigt våran gren.. men, men..:P Sen var det tre lektioner kvar. När den långa skoldagen äntligen var över åkte jag hem för att byta om, äta och sedan iväg på fotbollsmatch.. Tyvärr så förlorade vi med 1-0. Vi hade inga avbytare och jag som aldrig har spelat en hel match tidigare. Jobbigt kan jag lova! Ändå så känner jag mig ganska nöjd, gjorde mitt bästa och försökte verkligen så gott jag kunde! Hela laget kämpade men tyvärr gick det inte denna gång. Något lag måste ju förlora.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en skål med godis i knät. Är trött och måste vila innan morgondan. Ska upp tidigt då också.. Döma match. Känner mig väldigt aktiv, haah! :P

Hoppas eran kväll blir bra! :)
Glöm inte att rösta på veckans blogg i inlägget nedan!
Kram!


Kommentarer
Postat av: annie

längar tills imån! <33

2009-05-15 @ 22:27:57
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0