Fredag

Goodmorning!
Igår kväll var vi på middag hos min gamla dagiskompis som jag skrev i inlägget innan. Mitt i middagen ringde deras farfar och behövde åka in till sjukhuset, (Inget jättefarligt, och allt gick bra) så pappa skjutsade Lovisas pappa till sjukhuset och hennes mamma till Lovisas farmor. För att Lovisa skulle slippa vara ensam tog vi med henne hem till oss. Vi hade det riktigt roligt. Låg uppe och pratade till typ 3 på natten. Nu på morgonen har vi suttit och dreglat över Twiligth. Det är helt sjukt hur snygg man kan vara. Någon annan som älskar Rob Pattinson? Taylor är ju också helt sjukt snygg. De båda verkar liksom också ha en så himmla gullig personlighet!
nej, nu får jag inte babbla mer om dom. Vi blir liksom galna! Hah :P Lovisa får typ gåshud när hon ser Rob. "She is in love"





LOVE TWILIGHT! <33

Kommentarer
Postat av: Anna

Twilight är bääst!! :)<3

2009-05-24 @ 12:17:54
URL: http://annnajohansssson.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0