Godmorgon!

Hallåj!
Är ni vakna? Jag kan säga att jag är riktigt trött... Gick upp kvart i åtta imorse.. snark :P Matchen jag skulle döma började 9 och jag var tvungen att vara där halv 9. Jaha.. Nu är jag i alla fall 100 kr. rikare! Jippi! :D
Idag, på eftermiddagen kommer bästisen Annzi hit! Hon ska sova här och imorgon ska vi till grönan! Woho! Roligt va!? Läängtar super mycket!

Hade den här låten i gitarrläxa för ett tag sedan och hittade den här variationen på youtube. Visst är den fin?!
 

Ha en bra dag! :)

Kom ihåg att rösta! lillburken.blogg.se/2009/may/dags-att-rosta.html

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad ni suktas! Vill också till grönan, hehe. Men det är ju konsert imorgon så jag får ha tålamod till i sommar! :-D <33



ÄLSKAR ER BÅDE - ha det så kul!

2009-05-16 @ 20:00:03
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0