Härliga lovdagar

Hejsansvejsan!
Har bara varit hemma idag och fixat mer med trädgården och bara tagit det lugnt. Hela dagen har gått på en sekund känns det som! Men nu ska familjen i alla fall bort på middag hos min gamla dagis kompis, Lovisa, och deras familj.
Det är lite kul för jag och Lovisa gick på dagis tillsammans i 5 år i täby och var typ bästisar. När jag sedan flyttade till Resarö tappade vi kontakten helt. När jag sedan skulle börja i 6:an i bergtorpsskolan (som ligger i täby) såg jag Lovoisa. Självklart var hon mycket äldre, men man kännde klart igen henne. Så ja, det visade sig att vi skulle gå i musikklass båda två, dock ej i samma klass men vi träffas offta på raster.

Hur som helst, vi ska åka om ungerfär en halvtimme och jag ska ta och leta fram något snyggt att ha på mig.
Om jag hinner slänger jag in en outfit! :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Hihi (A)

Jaa, det har vi :D Jaa, det är ett tag hihi.

Ska vi lägga till varandra via blog lovin? :D

Kram <3

2009-05-21 @ 18:02:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0