Måndag

Hej!
Fy vad jag är trött. Kom nyss hem från en lång skoldag men med ganska enkla lektioner. Eller ja, förutom SO:n då.. höll seriöst på att somna. Ögonlocken föll liksom bara ner. Usch.. Kanske berodde på att jag och Annzi sov över från lördag-söndag-måndag.
Just! Det var i alla fall jättekul på grönan! Men nästa gång tänker jag inte gå en så fin dag. Ni ska bara veta hur mycket folk det var! Sjukt mycket i alla fall. Lyckades i alla fall åka INSANE! Den var helt otrolig! Så jävla kul! Satt och asgarva hela åkturen. Haha! :P

Nu måste jag göra läxor innan träningen ikväll.. nej, verkligen inte lust med träning, men ska man vara med i laget får man leken tåla. Som man brukar säga. (eller?) :P

Hur har din dag varit?
/Ellen

Kommentarer
Postat av: erika

Jag tror inte det har så jätte mycket betydelse vad det är för väder på grönan, det är nästan allt fullt där! ;-P <3

2009-05-19 @ 17:31:36
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: erika

Jag tror inte det har så jätte mycket betydelse vad det är för väder på grönan, det är nästan allt fullt där! ;-P <3

2009-05-19 @ 17:31:48
URL: http://eejrika.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0