Onsdag - Lyckad dag!

Hellu!
Det har varit en jätteskön dag. Vi började med svenska som gick ganska enkelt och sen engelskan.. det läskiga! Jag darrade typ när jag skulle få tillbaka mitt prov.
Det är helt otroligt, helt amazin! Vet ni!? Jag fick UM (uppnått målen)!! Är så jävla glad! Jag trodde liksom att jag inte skulle klara det men jag fick faktiskt bra! Okej, inte riktigt UMV (uppnått målen väl) men nästan! Hur som helst, nu har ni fått veta att jag är överlycklig över det! Sedan var det ju redovisningen kvar, gick helt OK förutom att jag glömde bort vad 30 hette på engelska! Haha :P Fick typ hjärnsläpp när jag stod där framför hela klassen, men ajah..det gick iaf ganska bra! Därefter var det bara en kort spanska lektion kvar innan vi slutade. Efter skolan åkte jag och Denise till täbban och åt lunch + shoppade lite. Hittade ett linne och hårspännen som ni får se senare. Nu ska grannar och familj hjälpas åt att få på våran rull gräsmatta som har kommit idag! Kul va!? Haha :P Ska faktiskt bli lite spännande! Att liksom se hur tomten blir grönare och grönare :D Jag lägger kanske in lite bilder på det också sen!

Har har eran dag varit?
Puss/Ellen


Annzi och jag på grönan i söndags <33

Kommentarer
Postat av: annie

oj, va glad man va då.

2009-05-20 @ 17:57:32
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Haft en bra dag? :)

2009-05-20 @ 20:28:38
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0