Söndag

Tjolahopp!
Har inte hunnit med att skriva under dagen.. men jag skriver en kort sammanfattning nu;
Morgonen började med gympauppvisning för mina små gympa barn och det gick väldigt bra! De är så söta och duktiga! :) Efteråt gick jag direkt till fotbollsmatchen som redan hade börjat. Vi vann! 3-1 till oss! Jippi! Det känns väldigt bra eftersom vi förlorade alla träningsmatcherna men har faktiskt vunnit de två första i st. Eriks cupen. Efter matchen åkte jag hem, dushade, åt lunch och bestämde att Fanny skulle komma hit. Vi hittade på lite allt möjligt och hade väldigt roligt! Som vanligt! :) När hon gått hem hjälpte jag mammi med lasagne. Den vart riktigt mumsig! Nu är det snart sovdags för mig. Den "roliga" skolan väntar imorgon! Woho! ;P Nja.. så tänker man kanske inte, men kul att träffa kompisarna efter helgen! Man får se det possetiva! :D Haha!

Sov så gott!
/Ellen

Vad kul att så många vill vara med i tävlingen!  Så ni förstår, alla som anmäler sig kommer att bli nominerade! :D
Har du inte anmält dig, gör det i inlägget under! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in svaren på min frågestund!

2009-05-11 @ 07:07:12
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tycker du om B&J??

2009-05-11 @ 16:54:53
URL: http://ezzas.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0