Sorry..

.. för att jag inte skrivit så mycket på sistonde. Men eftersom jag och Lovisa har skapat vår twilightblogg läggs det ner rätt mycket energi på den istället! Gillar du twilight får du gärna besöka den! :)

Nu är i alla fall Robinsonfinalen avslutad. Jag tyckte igentligen att alla var värda en vinst men jag hejade på Anna och innan Erik åkte ut hejade jag på honom med. Av de två i finalen tror jag att jag tyckte att Jarmo skulle vinna. Han var liksom en bättre överlevare än Ellinor och så himla rolig Men ajah... Som sagt tycker jag att alla var duktiga och värda att vinna!


Vem hejade ni på från början och vem tyckte ni skulle ha vunnit av Jarmo eller Ellinor?

Kram /Ellen

Kommentarer
Postat av: Mina

Jarmo helt klart han var bra och presterade bra alla tävlingar medans Ellinor preasterade bara på de sista tävlingarna.

Vad tyckte du?

Kram<3

2009-05-31 @ 18:54:41
URL: http://forevermeandyou.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0