Tisdag

Hallåj!
Har precis ätit middag, systers hemmagjorda potoatis och purjolöks soppa. Mums! :D Ska ta och göra lite läxor innan jag och Elin tänkte gå en liten sväng.

Imorgon är det engelska erdovisningen... Usch... jag bereder mig på att alla kommer gapskratta åt mig. Sen får vi också tillbaka proven... Huu.. Jag är inte alls säker på att jag kommer få UM (uppnått målen). Tror till och med att jag faktiskt inte kommer få det! :(

Här kommer bilder från helgens grönan dag med Annzi! Kanske lägger in fler senare, när jag har laddat ner dom från mobilen, men först kommer de bilder som Annzi har lagt upp på sin blogg!


Extreem :)


På resturangen!


Annzi på bussen <3


Jetline :D


Fullproppade fickor, hah :P


I väntan på att få åka insane! Jag kan säga att man var pirrig, men den var så himmla kul! :D

Och som sagt, mer bilder kommer nog! :D

Puss/Ellen

Kommentarer
Postat av: erika

SVAR: Okej, gud vad kul! :-) Men nu ibörjan vid premiärs-dagarna har de nog iaf inte såå jätte stor betydelse.. men du har nog rätt! ;-) Haha, puss!

2009-05-19 @ 20:41:12
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: annie

här har man inte tagit bilder från någon annans blogg ! ! ! haha, nä ja skoja :) det var iaf en av de roligaste dagarna på länge ! :) love you ! <3333

2009-05-19 @ 21:13:10
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/
Postat av: moa

Har du åkt insane? verkar så sjut läskig haha :)

2009-05-20 @ 23:23:38
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0