Skoj, skoj och ännu mera skoj!

Tjenare gott folk!
Allt bra med er? Med mig är det finnemang! Hade en urmysig kväll med tjejorna igår. Astrid, Vicke, Julia och Denise. Prat, skratt, middag prommis och mys! Idag träffade jag Elin och Fanny. Vi fixade klart vårt pyssel vi gjorde i söndags med porslin och massa grejer. Skojskoj!
Imorgon blir det storstaden med efterlängtade Julia från konfirmationen! Var flera veckor sedan vi sågs så det ska verkligen bli jätteroligt att få träffa henne! Får se om vi åker hem till henne eller till mig sen under kvällen men det blir nog bra vilket som :D

Jag och söta Julia under konfirmationslägret <3


Vill verkligen inte att skolan ska börja om en vecka! :'( Har så mycket jag vill hinna med och så många jag vill hinna träffa innan denna tidskrävande skolperiod drar igång... men, men, att jag haft ett helt underbart sommarlov får jag vara glad för och lite kul ska det i alla fall bli att träffa alla igen! Ska försöka mig på en "positiv termin" för andra gången ;)

Nu blire godnatt för mig!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0