The last

Tjoo!
Och den siste sommarlovsdagen är här... Buhuhu!! :'(
Men, men det har varit en  helt underbar sommar!

Igår fyllda fina Fanny 15 år. GRATTIS! Jag, Elin och Fanny fick en sista tur med ringåkning. Som vanligt megakuul! Efter var vi uppe hos Fanny en sväng och åt tårta och myste. Tack till de underbaraste vännerna att ni finns!<3

Idag blir det stan med konfavänner. Jätteskoj! Saknar dom enormt mycket och nu får jag äntligen träffa några av dom! Efter city ska jag träna. Vetni!? Jag ska prova på gympan igen! Tjohoo! Så nu blir det gympa 4 gånger i veckan framöver. Hmm... den lilla frågan är hur jag ska hinna, men det får lösa sig!

Kraamis! (Bilder från Gotland kommer!! Men de får vänta tills min dator kommit för då ska Fanny skicka alla bilder!)

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0