Bilder

Hej på er!
Kom nyss hem. Tänkte visa er lite foton. Jag ligger ju lite efter eftersom jag lovat er foton från både kiruna och helgen... Men här kommer därför lite av varje!




Går inte att fånga på bild hur häftigt ishotellet var! Men såhär kunde ett rum se ut! :)


Eller så här! :P


Min underbart helt fantastiskt goda tårta(vit chocklad cheescake) som jag hade i lördags! MUMS!


Godare tårta får man leta efter!!


Jag och Foki i söndags på hennes läsarträff.

Nu har jag väl tagit igen lite utav all dålig uppdatering i alla fall! Men ni vet ju varför det blir som det blir; För mycket skola!
Det är just precis var det handlar om och kanske lite att jag inte har lust heller... Men nu ska jag gå och plugga!

Ha det gött! :P /Ellen



Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Tårtan ser urgod ut! ♥

2010-03-02 @ 08:50:13
URL: http://www.kakhusets.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0