Fredagskväll

Tjing!
Jag verkligen älskar fredagskvällar! Så härliga och man vet att man har en hel helg frsmför sig!
Dagen har varit bra. Matteprovet är gjort och det gick faktiskt ganska bra!! Efter skolan var jag och Malin en liten stund i täbban. Tog varsin frapino och satt och snackade lite. Trevligt trevligt! Sedan blev det en rolig danslektion med cha, cha.
Nu har familjen ätit middag framför TV:n och tittat på Let's dance och solsidan. Någon annan som tycker solsidan är ett sjukt roligt program!!?? Det tycket iaf jag! :D
Nu ska jag surfa runt lite innan familjen hoppar tillbaka till TV:n för att se den sista delen av let's dance. Vi tänkte även fixa en mumsig smoothee. Jummi! ;P




Imorgon ska jag till en konfa träff. Ska bli kul att träffa de andra 9 som inte var där förra gången!

Kram på er/Ellen

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0