Hemma!

Japp! Jag kom ju faktiskt hem igår, men var för trött för att skriva då!
Vi har hur som helst haft en jättetrevlig resa med roliga upplevelser, shopping och en massa minusgrader ;P! Lovar att lägga ut bilder någon gång under veckan men tyvärr hinner jag inte idag på grund av skolan + träning. Fick reda på idag att vi har SV-prov på onsdag.. YES! På alla ordklasser och satsdelar.. känns toppen! Haha :P Jag ska ju vara positiv! Ni kanske undrar varfö jag sitter här när jag har en massa plugg, men jag ville bara höra av mig och berätta att resan blev lyckad!

Nu; plugg för SV-prov, SO-prov, SP-glosor och ENG-glosor
Senare; PowerYoga med Fanny! JIPPI!

Vi hörs!


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0