NO och Träning

Tjolahopp!
Måste plugga, men jag vet inte vad det är med mig... Jag bara orkar inte. Det går inte! Det får helt enkelt gå som det går imorgon på provet. Mamma och jag ska gå igenom lite när jag kommer hem ikväll efter träningen.
Men ajah, nu är det bara iaf. en dag kvar innan lovet. Jag tror nog inte jag hade stått ut med en vecka till i skolan. Tur att vi barn/ungdomar får lite ledigt ibland i alla fall. Men skulle jag få bestämma skulle vi ha minst lika mycket lov som skolan under ett år!

Nu ska jag byta om inför ett skönt träningspass.
Ps: Jag är med och tävlar hos Foki om en outfit från www.Kii.se 

Kram på er kråkor! /Ellen (Så alla vet har jag helt knäpp humor. Jag tror i alla fall vissa av er redan har fattat det! Haha! ;P)

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

YES! Tur att någon känner som jag.. Har nadanadanda energi till plugg just nu ;P PUSS SÖTO <3

2010-02-25 @ 18:36:23
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0