Söndag

Hola!
Igår spenderades dagen inne i stan med syster och madre.
Blev en jättemysig dag. Jag och Hedda fick vår julklapp; Makeupprådgivning på face. Jätteskojigt! Fick med några produkter hem också. Köpte även två underbara blusar från Lindex, men jag vet inte om jag kanske bara ska spara den ena...
Lägger ut bild på dom senare så kanske ni kan hjälpa mig att bestämma! ;P

Nu ska jag och syster ha en rolig förmiddag med kameran. Vi ska ta lite roliga bilder och aknske göra en film.

Mer uppdatering kommer under dagen.


Sålänge får ni njuta utav en härlig sommarbild som jag tog i somras. SAAKNAR!

Kram /Ellen

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

urvacker bild!

2010-03-01 @ 00:01:26
URL: http://www.kakhusets.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0