Avatar 3D

Tjingeling!
Har just varit och tittat på avatar 3D med familjen! Den var väldigt bra! Jag är inte så jätte mycket för "skjutfilmer" som jag brukar kalla det, haha! :P Men den här var ändå riktigt häftig och klart sevärd! Dock alla skjut/krigs scener var det en fin handling vissa bitar.

Nej, nu måste jag hoppa i säng! Måste ställa tillbaka dygnet till mer "skoltid" så jag inte domnar bort helt den första skoldagen! (Usch, känner verkligen inte för att starta med allt pluggande på fredag! Huuh! Men det ska bli kul att träffa alla människor som man inte sätt på lovet!)

Imorgon ska jag med Malin på äventyrsbad! Ska bli jätteskoj!

Ha det bra! /Ellen


Ps.
TÄVLA”Jag är med och tävlar hos Nilma om en valfri klocka från Wear Design.”

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

jag vill med se avatar! :D



nice klockor hoppas du vinner! läget d`å?

2010-01-05 @ 11:24:20
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: N I L M A

kul att du är med :D

2010-01-05 @ 11:26:24
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Haha ja kanske, det är väl märket som gör dem speciella. ;)

Det är den tävlingen jag också är med i. Visst var det snygga klockor?! I love them :)



PUSS <3

2010-01-05 @ 11:55:21
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha :D jag förstod nästan att du skulle tycka det var för mcket "pangpang" i avatar :P jag ska se den i helgen igen tror jag :D

2010-01-08 @ 18:49:49

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0