Hemmadag

Hallåj!
Idag har jag saker att gör kan jag berätta! Mitt rum ser ut att ha exploderat. Eller rättaresagt att min byrå har exploderat och hamnat på olika ställen i rummet.. Haha ;P Det där med att städa är inte min starkaste sida precis... jag längtar inte direkt efter att få sätta igång med rummet. Men, men... det är sånt man måste göra! När jag har städat klart ska jag gå igenom alla mina kläder och göra mig av med de jag inte använder. Skönt med en rensning så kan man se om det är något nytt som ska köpas.
Jag och Fanny snackade också om att vi kanske skulle ses och göra klart Elins present idag. Jag ska ringa henne snart och se hur vi gör!

Men nu; städning!

Hoppas ni får en bra dag! /Ellen

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh vad fin din nya design är ellen! :D (Och vad fin videon var! tack, love you) :* <3



SV: Tack! Jag är verkligen jätteglad över att jag vann! :D

2010-01-03 @ 16:15:29
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Victoria

(Hihi, mit hår är med i din header!) :D haha, förlåt är lite trött ;) Men som sagt, den nya designen är jättefin och det är kul att du har börjat blogga igen! :)



Puss, love you <3 (Sms:a sen om du vill/när du kan göra något!?) ;)

2010-01-03 @ 22:21:09
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0