Ny design

Tjingeling!
Nu har jag fixat problemet med designen! "Stolt" Haha, det var inte så svårt. Har, som ni ser, fixat en ny design också! Jag vet att den faktiskt ser ganska somrig ut, men jag gillar att ha det så :P

Hur som helst, igår var vi som sagt uppe hos Fanny! Det blev väldigt trevligt! Jag och Fanny somna dock så sent att vi sov bort ganska mkt av dagen idag.. Jag gillar inte att gå upp vid halv ett. Då har ju nästan halva dagen försvunnit känns det som. Men det var ändå väldigt skönt att få sova ut!
När vi gick upp fixade vi smoothe och macka och satte oss i sackosäckarna med teckan och tittade på den senaste Harry Potter filmen. Dagen rann sedan iväg som en riktigt slapp dag men det behöver man dagen efter nyår!
(Eftersom jag glömde kameran blev det inga bilder, men syster har tagit några som jag hoppas att jag kan få låna!)
Hade ni en bra nyårsafton?

Goodbye /Ellen


Kommentarer
Postat av: toveforsman

tack desamma!:)

2010-01-02 @ 00:41:49
URL: http://toveforsman.blogg.se/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Hihi, tack sweetie! :D Så vacker din nya design blev ;D PUSS <3 <3

2010-01-02 @ 12:10:37
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0