Skratt=UNDERBART

Nu ska jag berätta vad jag tycker är en utav de underbaraste stunderna är i livet. Det är när man får världens skrattattack och bara inte kan sluta! Jag och Fanny var på träning idag. Vi hade kämpat oss igenom ett hårt träningpass och var rätt så trötta. Vi låg ner på golvet och strechade. Musiken hördes i bakrunden och jag sa något roligt som vi började skratta lite åt. Helt plötsligt förvandlades "fnisset" till asgarv och vi försökte vara så tysta som möjligt medans magarna krampade av garv och maskaran rann ner för kinderna. Jag låg ner och blundade medans jag bara skrattade och skrattade med den lugna musiken i bakrunden! Medans jag låg där föll tanken in i mitt huvud, "Skratt är underbart, jag skulle inte överleva utan det."
Det är helt sant! Skratt är bensinen jag måste få i mig för att inte stanna.

Sorry om det blev ett långt inlägg, hoppas någon orkar läsa det! ;P
Jag ska nog förvandla denna blogg till en blogg där jag skriver mer om kännslor, mest skratt! Vad tycker ni? Det kanske är lite mer speciellt?? När jag skriver om sådant här blir jag så glad också!!

Kram på er! /Ellen




Kommentarer
Postat av: Fanny

haha :D wonderful! jag tycker att du ska blanda lite. det blir roligast. :D see ya

2010-01-12 @ 16:34:45

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0