Utvecklingsamtal & Vickepicke

Tjingtjong!
Hemma! Idag har jag varit på utvecklingsamtal. Det gick bra! Har som mål att inte ha lika höga krav på mig i skolan, så förhoppningsvis blir det lite mer bloggning under denna termin!
Efter samtalet åkte jag hem till Vicke. Vi pratade, åt lunch, spelade spel och lite gitarr. Väldigt mysig dag! Nu ska jag nog surfa runt ett tag på littel miss computer och sedan blir det väl middag. Ska försöka att inte gå och sova för sent i kväll eftersom den skojiga, tidiga, pigga och härliga skolmorgonen börjar imorgon! Jippi! Som jag har läängtat. (Försöker bara vara possetiv, så ni vet ;P)

Har ni haft en bra dag??
Kram på er i vinterkylan/Ellen

Kommentarer
Postat av: Victoria

haha, vi hade det süüüüper mysigt! ;) vi får göra det igen + sova över!? ;P



Puss <3333333333333333333333333333333333333 (hah)

2010-01-08 @ 17:21:58
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0