Det vackraste

Tjing!
Då var man konfirmerad. Hade en underbar dag igår! Först i kyrkan med hela gänget. Jag och fina Felicia sjöng "Det vackraste" i kyrkan och för en gång skull känner jag mig faktiskt nöjd med ett framträdande! Kul! Sedan var det sorgligt när vi var tvugna att ta farvär. Men många av dom kommer jag lätt hålla kontakten stenhårt med! När jag kom hem väntade gästerna i trädgården och vi åt massa god mat och tårta. Vill även passa på att tacka alla för de fina presenterna! Fick supergulliga smycken och andra fina saker. Jag är nu också ägare av en... DATOR!! Eller, den har inte kommit ännu, men den kommer efter jag har varit på Gotland. Tjohoo! Gissa om jag blev glad! Så tack alla än en gång!
Här kommer lite bilder från dagen tagna av syster:












Nu ska jag ta moppis ner till affären för att köpa lite mjölk. Vi hörs! /Ellen


Kommentarer
Postat av: Victoria

ååååh, vad söt du är på alla bilder ellen! :) <3 och vad roligt att du sjöng :D



SV: vad synd att hon inte kunde :/ men det blir mys ändå med bara dig och mig! ;) yes, min buss kommer strax innan fem..men ska vi ses fem utanför bion!? så kan vi boka biljetter direkt :) PUSSSSSSSSS, saaaaaaknar dig med <3333

2010-07-21 @ 10:44:32
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Jojjo* - Shit happens

Hej allt bra? :)

2010-07-21 @ 20:32:18
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Denise

Grattis eller vad man nu säger! :) Åh, jag önska att jag hade kunnat komma på din konfa, men tyvärr var jag borta då... Hoppas du hade en toppen dag i alla fall! Saknar dig som tusan ska du veta! Vi får ta och ses snart! ♥

2010-07-22 @ 13:34:39
URL: http://denns.blogg.se/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

GUD (tihihih) vad härliga bilder, du är så söt Ellen! Grattis till konfirmationen :) Jag sms:ar dig nu så får vi hitta på vad vi kan göra idag :D Puss ♥

2010-07-23 @ 10:09:31
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0