Hemma

Tjolahopp!
Och så var man hemma efter världens bästa läger! SAAKNAR REDAN!! Men det är också skönt att få träffa familjen och sova i sin egna säng. Kom hem i lördags men har inte orkat ta tag i bloggen. Är så tröött! Satte mig och läste lite i en stol i trädgården för en timme sedan. Läste några sidor, la ifrån mig boken, och vipps så sa det snark från mig! ;) Aja, jag ska inte skriva ett 50 000 bokstäver långt inlägg. Istället får ni some pictures. Har verkligen haft en underbar tid på båten och träffat så himla många underbara personer. Tack alla på shamrock för att ni gjorde min konfatid helt otroligt perfekt!














Inga bildförklaringar. Men jag tror ni förstår hur bra jag haft det! Saaknar alla otroligt mycket! Det är så tomy utan er!! Som tur är ska vi ses under veckan och öva inför konfirmationen. Hur jag ska klara mig efter söndag orkar jag inte ens tänka på...

Nu ska jag städa garderoben. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Denise

Ååh, vad härligt det ser ut!! ;D Jag saknar dig också, megabajs mycket! Jag åker till göteborg på onsdag, sedan direkt till småland och sedan öland. Jag är hemma om typ en vecka skulle jag tro! Vi måste ses då ♥ Jag ringer/smsar när jag är hemmma igen. TUSEN KRAMAR VACKRA MÄNNISKA. Saknar dig!

2010-07-12 @ 20:58:48
URL: http://denns.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0