Iväg igen

Aloha!
Haft en mysig hemmadag. Har nyss suttit ute på verandan och druckit te, ätit efterrätt och myst med familj och lite vänner till familjen. Myspys!
Nu ska jag packa en liten väska. Åker till solna imorgon och träffar konfagänget! Eftersom vi ska ses varje dag från 9-17 denna vecka kommer jag traska runt med ett litet bagage och sova hos några av mina fina konfavänner! Mysigt och praktiskt! Får se om jag mellanlandar på hemmaplan någon kväll. haha ;)

Julia och Maja.<3 (Sleepar hos Maja imorgon och Julia på onsdag)

Sov gott på er småfisar! /Ellen

Kommentarer
Postat av: malin!

Heeeej GUMMAN !

Nu e jag hemma men har massa att göra så vi ses på din konnfirmation, för klart jag ska komma på den :D



2010-07-13 @ 20:36:14
URL: http://laaarsen.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0