Sommarlov är bäst!

Tjing!
Allt bra med er? Med mig är det kanon! Igår hade jag en toppendag med Micke på stan. Vi letade mobilaffärer för att jag skulle fixa min mobil som är trasig och sen tittade vi på bio. Letters to Juliet. Den var en bra film! :) När jag kom hem blev det middag med familjen och sedan mysig kväll med kortspel och film. Denna morgon har jag packat, åker till Gotland imorgon! Fy vad kul det ska bli! Elin och jag tar båten ner och där väntar Fanny och hennes familj. På söndag kommer min familj ner och då åker Fanny och Elin hem. Sedan på tisdagen kommer Malin och lillasysters kompis Moa ner till oss. Haha, lite krångligt att förklara, men det ska bli superduper skoj! och på allt detta roliga ska jag faktiskt in till Allsång på skansen idag med Emelie. Roligt va!? Så, håll utkik efter oss på tvburken ;) Jag har rosa tröja, ljusa shorts och..., haha skoja bara, det blir nog svårt att se oss men ni kan ju försöka :P Mihi! Jag kan bara säga; sommarlovet är BÄST!



Så, troligt vis ses vi inte förrens 2 veckor.
Önskar er alla en underbar tid! Kraam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Skansen. =)

2010-07-28 @ 12:41:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0