Underbara sommarlov

Tjoo!
Bloggen har inte haft första prio de senaste dagarna som ni kanske märker... :/ Men som sagt, det är ju sommar och det är så mycket annat man vill hinna med!
Har i alla fall haft det jättebra sen sist vi sågs! Detta är några av alla saker jag hunnit göra:
*Umgåtts en dag med Soffy och Gabbi. Joggingtur + bad! *Tummen upp!* :P
* Sätt Eclipse med fina Vickan. (Gosh va bra den var!!)
* Varit i stora staden med Julligulli. Vi babblade en massa och jag hittade även 3 nya klädesplagg.
* Ätit middag hos Fanny med familjerna plus Elin. Väldans skojig kväll med en stor kamp vid poolen om vem som skulle bli i knuffad först med kläderna på. Haha :P
* Varit på bästa konfa Julias underbara landställe över en dag. Jag är så glad att jag har lärt känna dig min fina Julia!
*Träffat min familj en massa med bland annat båtutflykt, hemmakväll med kortspel och massa mer.


Haha, en av kvällarna på underbara shamrock. Jag och Julia skulle tvätta mitt hår men vattnet var inte varmare än 13 grader... Då såg det ut så här :P

Sommarlov är helt enkelt FANTASTISKT!
Yepp, och idag ska jag städa rummet, fixa lite här hemma och ja.. får helt enkelt se vart dagen leder mig!

Kram på alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, tack :)

2010-07-25 @ 11:03:43
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Jojjjjoh

Jora! Görs? :)

2010-07-25 @ 12:08:46
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0