Aktivt dygn

Tjolahopp!
Hade det supermysigt med Emelie igårkväll och i förmiddags. Vi tittade på film, solade, bakade, handlade, lagade mat, kelade med hennes valp, snackade, skrattade och hade det som sagt väldigt trevligt!
Idag när jag kom hem träffade jag Soffy. Vi hade det också riktigt roligt med ring åkning, jogging, bad, fika och en cyckel tur till Vaxholm. Efter allt skoj jag haft måste jag nu, tyvärr, ta tag i mig själv och säga åt mig på skarpen.. :P Jag har fortfarande inte packat klart.. Åker på tisdag! :O Aja, det löser sig nog.

Jag! Haha, skoja ;P (som ni kanske förstod,hehe) Riktigt så galet åker vi inte, men nästan!

Imorgon ska jag göra en riktigt rolig sak. Först blir det fika i stan med Malin och Elise. LÄÄNGTAR! Vi har inte träffats på jättelänge känns det som och jag saknar dom verkligen! Ska bli jättemysigt! Efter fikan ska jag iväg på en rolig sak. Lovar att berätta i morgonkväll vad jag har gjort ;)

Kram på er!


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0