Denna dag

Tjing!
Har nyss ätit en mumsig middag och är trött som en get. Bää... ;)
Hur som helt, denna dag har varit blandad. Jag kan ju inte påstå att jag haft det sådär superskoj på våran rundvandring i stan med klassen och fadderbarnen. Muséer och sådant är väl kanske inte riktigt min grej... Men faktsikt så var tekniska muséet ganska kul.
Efter en seg dag på stan, (dock försökte jag med den positiva attityden hela dagen!), åkte jag, Malin och Elise hem till Malin. Det var desto trevligare! Vi fick även träffa hennes pojkvän som verkligen verkade supergullig. Skojskoj!

Just nu känner jag mig väldigt rastlös... Hmm.. Vad ska man göra när man inte har några läxor!? Ovant!! :O ;P Men UNDERBART!

Kram!


Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0