Det är vad jag kallar sommarlov

Tjingpling!
Gaah vilken underbar dag jag haft! En alldeles perfekt sommarlovsdag. Precis så här ska det vara på sommarlovet!
Jag började denna härliga dag med ett bullbak innför midsommar. När bullarna var klara, ca klockan tolv, tog jag cykeln hem till Elin och Fanny. Vi tog Elins båt ut på det stora havet för att åka ring. Skitkul som vanligt! Efter ett tag la vi ankare och stannade för att bada. Faktiskt 18 grader i vattnet!
När vi efter en härlig utflykt kommit hem till Elin igen tog vi oss varsin bulle och macka, vi stekte i sköna solstolar, snackade, badade i poolen och bara hade det lovely. När klockan närmade sig halv 6 gick vi en sväng till ica och köpte glass. Därefter blev det mer snack och skratt på studsmattan innanjag var tvungen att dra mig hemmåt.
Så tack mina fina vänner för denna minnesvärda dag! Kommer sakna er megamycket de här närmsta 3 veckorna som jag ska klara mig utan er... Men sen blir det Gotland och vi återförenas! Hihi, tänk vilken bra sommar det här är och verkar bli! Me is happy this moment!

Mihi <3

Nu måste jag skriva klart min packlista. Sticker ju på tisdag!! :O Kul men pirrigt! ;)
Kramar på er alla grisar! ;)


Kommentarer
Postat av: malin

Jag vet, det blev ju inte så bra med alla kläderna, hihi ;) Jo, ditt problem med kläder där glömmer jag inte :)

2010-06-25 @ 13:35:52
URL: http://laaarsen.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha :D sexi! Jag kommer sakna dig jätte mycket!! D; men vi ses efter! puss <3

2010-06-27 @ 16:29:16
Postat av: Elin

Mycket vacker bild måste jag påpeka :P Kommer sakna dig superduperdundermycket Ellen!!!! :'( ha det bäst <3

2010-06-27 @ 16:39:27
URL: http://leeso.devote.se
Postat av: lucke

Var med i dagens blogg om du vill! Tre vinnare dras ikväll :D

2010-06-27 @ 16:50:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0