Det var ett tag sen!

Hejhopp!
Jag tittar tillbaka på bloggen och märker hur kass uppdateringen har varit de senaste veckorna. Men som ni vet har jag ju mina små svackor. Tror ändå att blogglusten börjar komma krypandes tillbaka nu faktiskt! Har gjort mycket skojigt sedan dess vi sågs sist. Bland annat varit på gröna lund en heldag med finfina vänner. En riktigt rolig dag blev det med massa åk, godis, skratt och skrik!
Denna dag har varit en aktiv städdag och nu ska jag och syster dra ner til ica och köa glass för att belöna oss själva. ;P

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: malin

jodu, hade vart roligt med en liten Ellen laget :)<3

2010-06-06 @ 21:26:47
URL: http://laaarsen.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0