Everything in one

Tjolahopp!
Har tillbringat denna dag med min granne, Hanna. Vi gjorde inte så mycket utan tog det ganska så lugnt. Solade lite, snackade, plockade smultron och tittade lite på TV. Väldigt trevligt! Hann även med kyrkbesöket med min kära mormor. Så nu är det bara en gudstjänst kvar! Hela gänget konfirmander drar ju ut med båten redan nästa tisdag! Herregud vad tiden går fort! Ska bli skitskoj!
Nåja, får se om jag och systeryster sätter på en film nu. Det är verkligen en grej som jag älskar med sommarlovet. Man behöver inte oroa sig för att man tittar på film till klockan två på natten! Man kan ju sova hela dagen efter ;)
Fast det kan vi ju faktiskt inte imorgon. För vi ska nämligen på "TWILIGHT FAN EVENT!" Shit va kuul det ska bli!
Kameran följer mina fotspår och självklart får ni bilder när jag kommer hem. Kanske morgonen därpå ifall jag är för trött.


Nä, nu blev texten en aning lång kände jag... aja... Sov gott och dröm sött! /Ellen


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysdag!=)

2010-06-20 @ 23:48:29
URL: http://tjugofemtejuli.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0