Goodie day

Tjenis!
Back on track ;)
Idag blir det en toppen dag! Ska möta upp sötis Denise i stan för att sedan titta på bio. "Last Song". Ser verkligen fram emot det! Filmen verkar grymt bra och även sorlig. Och vad är inte mer underbart än att få fälla en tår till filmer? Härligt tycker jag då man gråter åt något annat än det som rör en själv! ;)
Efter bion blir det hem till Denise där fina Malin också kommer hålla hus. Vi ska ha en mysig kväll med thaimat, snack, skratt och roligheter!

Nu ska jag städa akvariet mitt innan jag hoppar på bussen! :D

Kramkraam!

Kommentarer
Postat av: Victoria

åh vad mysigt det låter! ha det superdundermysigt :D pussssssssssss och kraaaaaaaaaaaaam <3

2010-06-14 @ 11:09:23
URL: http://detailz.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0