Skärgården is where I belong!

Skepp och hoj mina söta läsare! Det vill säga om jag nu har några ;)
Sorry för dålig uppdatering denna dag, men jag har inte orkat.
Har haft en sjukt mysig kväll då familjen åkte ut med båten och satte oss och åt middag på en klippa i kvällssolen. Underbart! Vet inte vad jag skulle göra om inte detta underbara hav fanns. Jag älskar det! Känslan när man sitter på fördeck på båten, havet under en, syster bredvid en och man sjunger alla möjliga sorters låtar samtidigt som solen strålar värme. Den känslan är helt otroligt underbar!


Bild från förra sommarens härliga segling, min och fina Emelies hand <3

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så gullig bild :)

2010-06-23 @ 09:07:50
URL: http://ldts.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0