Spring och bada

Tjolahopp!
Shit va proppmätt jag är just nu. Har just tryckt i mig en 4 portioners sats american pancakes. Himla gott asså, men jag kan medge att det kanske blev en aning för många... Haha! ;)


Fanny ankommer om några minuter och vi ska ta en joggingtur. Därefter blir det direkt att skutta i vattnet. Härligt! (Eller iaf vattnet, men kanske inte joggingen..) Hmm.. hoppas jag får med hela frukosten när jag sprungit klart... Just nu känns det inte riktigt så, men önska mig lycka till vettja! :P

Bye!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh det låter skitmysigt...! Sorry för att jag inte kunde igår, hade jättegärna velat :( Men vi får verkligen ta å ses när du kommer hem istället, puss och ha det så bra! <3 <3

2010-06-23 @ 14:12:18
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia♥

Wow, riktigt tur, vrf gav hon dom till dig?

2010-06-24 @ 00:12:28
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0