Alla lov har ett slut...

Pling, plong!
Allt bra med er??
Sorry om jag inte bloggat under hela dagen och nästan inte igår heller.. fy på mig!
Men nu är jag back on track ;)

Kvällen igår tillbringade jag hos Malin. Vi tittade på film, tittade på solsidan och satt och snacka. Trevligt som bara den! :)

Idag har mammis, Hedda, Fernando, mormor och jag varit på värmdö och fikat. Mysigt.

Har lite panik eftersom skolan börjar på måndag!! Hallå?? Vart försvann sportlovet? Har någon ätit upp det eller?
Så känns det i alla fall. Skulle behöva minst 1 vecka till innan jag kan börja anstränga hjärnan igen! Men icke sa nicke, här är det inga långa lov... Men, men. Sånt är livet! Inga sura miner inte ;P

Ni ska få lyssna på en superfin låt som jag har hittat! Berätta gärna vad ni tycker om den:


Faktiskt en svensk artist!

Bumbibjörnskramar/Ellen

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :) Jag hade ju inte ens något sportlov :P

2010-03-06 @ 17:28:58
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Jag pluggar på högskolan, där har man inget sånt...

2010-03-06 @ 17:35:33
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Fanny

åå astråkig låt ju! :P

2010-03-07 @ 00:26:10

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0