Glädjeskutt!

Twingswong!
Just nu kännser jag mig bara så himla lättad! Denna stressande vecka är över och det vill säga alla 4 jobbiga NO-prov vi haft den närmsta tiden(De 4 senaste veckorna. Sista idag). Äntligen kan man släppa det!
Efter skolan åkte jag och Densie till täbban innan dansen för att fira. Fira att den mesta stressen är över. Vi köpte varsin stor underbara smoothie. Mums! (Det har blirvit min nya drog. Köpt 4 st. bara sedan förra fredagen...)

Mitt nya favvoställe! Rekomenderar!!

Ska hjälpa mamma och pappa att städa undan lite här i huset innan jag hoppar in i duschen för att sedan slänga mig i soffan och bara slappa hela kvällen!
Skulle egentligen åkt in till stan med Julli, Astrid, Denise och Vicke ikväll och käkat pizza, men jag var för trött. Det hade verkligen varit superskoj! Var länge sedan vi hade en tjejkväll... Men ibland måste kroppen tala för sig och ikväll behövde jag verkligen en slappkväll i soffan framför TV:n med familjen.


Ha en toppen fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Äsch, vi tar det någon annan helg istället! :) Och om en vecka har ju du och jag tjejkväll varje kväll så det är NAJS ;D Puss älskade gulle <3

2010-03-26 @ 19:03:44
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Nu är jag tillbaka och bloggar som vanligt igen :D Jag har varit väldigt upptafen med andra saker den här veckan. Är allt bra med dig? :D

2010-03-26 @ 20:59:42
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0