A good tisdag ;P

Tjingellitjing!
Idag tog jag och Malin och begav oss till täbban efter skolan. Riktigt mysigt, med 2(!) smoothies och lite check i affärerna. Vi fick även både labrapport och engelskaläxan gjord. Grymt bra sätt att plugga på! =D


Vet ni vad jag nyss har gjort då? Jag och pappa har varit riktigt duktiga och sprungit fram och tilbaks till engarn. Vägen dit kände jag typ, "wow! Det här är ju inte så jävla farligt!" Men, när jag kommit halv vägen tillbaks förtog jag (som jag alltid brukar förstå då) varför jag inte sticker ut och springer oftare.. haah ;P Men grymt skönt var det när jag kom hem och slängde mig på golvet med en underbar lugn låt i öronen. En helt klart njutbar stund av livet.

Nu ska jag förska kommai säng tidigare än 12! (Får se om jag lyckas..)
Kram på er bumbibjörnar!


Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

A good tuesday ;) <3 Förresten, vet inte om vi sa hejdå till varandra idag..? Men i alla fall, kramar dig STORT världens gulligaste. Ha ett bra lov. Puss parvel <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-05-12 @ 14:26:13
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Astrid

Åå, det låter mysigt! nu blev jag grrymt sugen på smoothie! :P <333

2010-05-13 @ 12:54:33
URL: http://smallie.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0