Ett gott skratt förlänger livet

Hola!
Har tillbrinat helgen med underbara människor! Först med Astrid, Julli och Vicke igårkväll och imorse och sedan denna eftermiddag med Fanny och Elin. Inser hur viktiga vänner är. Som i rubriken, Ett gott skratt förlänger livet. Ni förlänger mitt liv! =D

Bilder från igår har Julli så jag kanske snor några av henne när hon lagt upp på facebook, men så länge lägger jag ut några bilder från Elin, Fannys och min eftermiddag. Blir lycklig bara jag tittar på bilderna och inser hur tur jag har som har så underbara vänner.














Nu ska familjen käka middag. Hoppas ni haft en bra fredag och lördag!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Haha, söta bilder! :D Du gör mig glad också lillen <3 Håller på att ladda upp bilderna på fb nu, så du kan sno några därifrån ;) PUUUUSS <3<3<3

2010-05-02 @ 10:40:57
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha :D

2010-05-02 @ 17:02:52

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0