Ingen blogglust

Tjingis!
I detta underbara väder vi har är min blogglust faktiskt på noll. Sorry, men jag tänker utnyttja tiden med att steka på verandan med en bok(trååkig, men måste läsas!). När jag lläst färdigt ska jag sätta på musiken i öronen och bara njuta!

Visst är sommaren underbar!?

Kramis /Ellen

Ps: Igår var en grymt härlig dag. Efter skolan stack jag och ett underbart gäng till ängsholmsbadet och bada, spelade fotboll, skratta och hade massa kul. Fick värsta sommarlovskännslan! LOVE IT! =D


Isabel, Tove, Jag, Sally, Denise och Julia. (Med var även Felica, Oscar och Danne)

Kommentarer
Postat av: Denise

Härligaste dagen på lääääääääänge! Hoppas det inte regnar på fredag, då blir jag ledsen. Hoppas hoppas hoppas... :) ♥



Sv: Och ja, (lite sent svar, men men) dina frågor äääääägde. :p Haha.

2010-05-26 @ 17:29:34
URL: http://denns.blogg.se/
Postat av: emelie

Njaa, inte från modegallerian men det finns en supersnugg från gina som jag tror jag ska köpa :P

2010-05-27 @ 15:33:20
URL: http://mliees.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0