Nattuggla

Hallåjsan!
Här sitter jag uppe och pigg. Ska inte upp förens runt 10 imorgon. Ska ju praoa då och jag börjar klockan 13.00. Lyxigt va!?
Haft en jättetrevlig dag. Brunch - Hem - Moppe till barngympa - Barngympa - Moppe till Hem - Studsmatta med syster - Första middagen utomhus - Top model - Humorgalan.
Det var kortfattat om dagen. Det var sjukt kuul att åka min lilla ciao till gympan. Fy vad cool jag kände mig! På hemvägen när jag åkte över vaxholmsbron och vattnet glittrade i solskenet och jag kom körandes i härlig fart fick jag en sådan där underbar lycklighets känsla. Älskar dig min lilla moppe! ;P

Nu ska jag snart sussa, men jag bjuder på några bilder från valborg. Imorgon kanske jag lägger upp några härliga vår/sommar bilder från idag.







Kramkram!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

Spara helst bilderna innan du lägger upp de på bloggen. Om du kopierar de (som du gjort nu) från facebook, kan alla som klickar på bilderna se våra efternamn och album. Vilket inte är så bra.. ;P Puss på dig <3 <3

2010-05-03 @ 17:48:45
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: milia

fin blogg :)

2010-05-04 @ 15:03:07
URL: http://miliahs.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0