Nothing at all

Tjenare mina vänner! Is everyting fine with you?
Kom nyss hem från dansen. (Det kommer bli kaos när vi ska ha dans-show.. :S) Hur som helst. Hann inte blogga igår. Kom hem runt halv sju efter jobbet och åkte sedan direkt till Fanny.
Sista dagen på jobbet igår var väldigt rolig. Lite sorligt bara att det som sagt var sista dagen... Det har varit en väldigt rolig praotid som har gått alldeles för fort. Jag kan ju inte precis säga att jag är sugen på skola nästa vecka. Fy nej! Men, men. Man får tack för det som hjar varit. Har haft otroligt kul och lärt mig en massa! Tack Waxholmsbagarna och FRIDA-redaktioen!

Denna eftermiddag ska jag bara slappa. Kanske städa rummet om jag orkar.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

Tack för din fråga :)

Nu finns svaren från frågestunden uppe på min blogg. Puss!

2010-05-08 @ 16:13:12
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: sarah

längtar till sommaren :(

2010-05-09 @ 13:45:59
URL: http://sarahwiklund.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0