Vad skulle jag göra utan alla er?

Hej på er!
Igår var jag på ängsan och grilla med ett gäng helt otroligt underbara människor! Det är kanske svårt att visa, men hela kvällen njöt jag. Jag kände mig otroligt glad och "hedrad" att just jag har alla dessa fina människor till vänner. Nu ska jag städa mitt akvarie och sedan gå ner till ica och möta två underbara vänner till. Fatta hur lycklig jag är som har alla dessa fina personer. Svårt att beskriva, men lycklig är jag! Det kan ni skriva upp! ;P

Var föresten på konaträff idag. Det blir bara bättre och bättre. Det kommer nog bli 10 riktigt mysa dagar på båten med ett underbart gäng även där!

En gryym låt! :D

Kram på er alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, absolut, flera gånger! :D Det var greaaaat ju.

Älskar dig också min finafina Ellen. Söta vän <3

2010-05-30 @ 21:02:15
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Tack sötis! :D Hahaha, nejdå. Puss <3 <3

2010-06-04 @ 21:08:30
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0